Tuesday 27 January 2015

Ilmu Yang Tak Serapa Kadang-kadang boleh Memanafaatkan orang lain.

Assalamualaikum Rakan-rakan semua. Hari ni saya rasa bangga dan terharu menerima telefon dari seorang pengunjung blog saya. Terharu sebab sedikit ilmu dalam blog saya ni telah memenafaatkan rakan yang selalu mengikuti blog ini . Berkali-kali kawan kita ni mengucapkan terima kasih dan meminta izin untuk menghalalkan untuk menggunakan design saya di blog ini . Bagi saya tak ada masalah. Saya telah halalkan siapa saja yang nak menggunakan design saya. Silakan. Tak ada harta yang saya boleh sumbangkan kepada semua, yang ada cuma sedikit ilmu saja. Rakan-rakan boleh tanya mengenai perabut, berniaga perabut atau pengalaman-pengalaman saya dalam mengendalikan sebuah bengkel. 
Terima kasih kepada semua rakan-rakan memberi sokongan kepada saya selama ini dan kalau ada rakan-rakan yang sudi menjemput saya untuk berkongsi penngalaman pun saya bersedia.Sekian.

6 comments:

  1. semiga cikgu panjang umur bertambah rezeki. Aamin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kabus malam. Semoga anda juga begitu juga

      Delete
  2. Terima kasih cikgu Jo atas perkongsian ilmu2 ini. Saya da lama meminati woodwork dan nk sgt belajar tapi 2015 ni baru terjumpa blog cikgu. Moga cikgu jo dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki dan kesihatan terus menerus berkongsi ilmu dan pengalaman cikgu dengan kami. Kalau cikgu ada fb page atau fb bole la war-warkan pada kami dan juga kursus kalau nk buat.. Terima kasih sekali cikgu.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih atas sokongan anda. Fb saya cikgu jo.Tq

    ReplyDelete
  4. Salam cikgu. Sy sharina dan sy agak berminat dlm pertukangan ni. Cikgu ada buat kelas lagi ke sekarang ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Saya akan adakan kursus pada 17 Okt.2015. Saya akan maklumkan melalui email dan blog saya. Terima kasih.

      Delete