Thursday 7 November 2013

Lama dah tak menulis

Salam sahabat-sahabat semua. 
Saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada sahabat semua. Walaupun saya dah lama tak menulis tapi tuan-tuan masih setia mengikuti blog saya ini. Sebenarnya saya tak dapat mengemaskini blog ini kerana modem wifi saya telah disambar petir, begitu juga dengan komputer. Jadi terpaksalah saya mengambil masa yang agak lama juga untuk memperbaiki peralatan tu. Maklumlah, saya ni memang buta tegar tentang repaire komputer ni. Kenalah minta bantuan kedai untuk memperbaikinya. Lepas ni insaallah saya akan menyambung tugas untuk menyampaikan sedikit ilmu kepada rakan-rakan. Terima kasih.

2 comments:

  1. oo..patutlh lame x update...dh ok eek komp cikgu...harap2 cikgu sudi ajar lebih lg berkenaan perabot ni..semangat skit sy nak buat perabot sendiri...maklumlh kerja2 perabot ni agak mkn masa bile buat part time, bile lame tinggal mood pun makin kurang...harap blog mcm cikgu ni lh sy jadi smngat nk buat..thanks cikgu..

    ReplyDelete
  2. tq reza. Tiada masalah kalau tuan mahu membacanya. Insaallah saya akan poskan contoh-contoh perabut yang saya buat untuk pelanggan.

    ReplyDelete