Saturday 6 September 2014

Idea untuk menghias Rumah

Salam Rakan-rakan semua.
Ramai yang bertanya saya bagaimana nak dapatkan idea menghias rumah. Bagi saya memang sukar saya nak jawab sebab masing-masing punya cita rasa dan rumah yang berbeza. Cuma saya selalu lihat dan cipta idea dari benda yang dah ada dan saya ubahsuai sedikit dengan minat dan impian yang kita inginkan. Alah..... tengoklah kat mana-mana majalah dan ubahsuai  sikit dengan kesesuaian rumah kita. Selain daripada tu tengok-tengok sikit bajet yang kita ada. Kalau tak boleh buat sekali buatlah secara beransur-ansur ikut kemampuan. Nak keluarkan duit selepuk tu ooooh... tidak..... Cubalah buat mana saya kita boleh. Kalau tak boleh intai-intailah kat kedai. manalah tau cukup bajet kita. Kalau bajet tak cukup buatlah secara berperingkat satu sudut, satu sudut dulu. Dua tiga bulan kan siap. Yang penting ianya memenuhi matlamat kita 
Hari tu saya tinjau-tinjau kat intenet, dapatlah video yang saya rasa dapat menjawab soalan member-menber. Try tengoklah kot-kot ada yang boleh diterapkan dalam rumah kita. Ok layan.... bro


No comments:

Post a Comment