Tuesday 4 November 2014

KURSUS MEMBUAT PERABUT

Salam dan Selamat sejahtera.
Setelah sekian lama saya berjanji dengan rakan-rakan untuk mengadakan kursus maka baru kali ini saya dapat tunaikan. Saya telah beberapa kali nak membuat kursus ini tapi disebabkan masa saya yang  padat dengan bisnes dan jadual kerja saya maka saya terpaksa tangguhkan. Dan kali ini saya bersyukur kerana mempunyai masa terluang disebabkan pelajar-pelajar saya sedang cuti semester . Kursus yang saya akan adakan adalah pada masa dan tempat seperti dibawah :-

         NAMA KURSUS               :    KURSUS ASAS MEMBUAT PERABUT
         TARIKH KURSUS            :    30HB.NOV.2014
         TEMPAT                            :    NO.10, JALAN HIJAU , TAMAN BUKIT PASIR, 83000
                                                          BATU PAHAT JOHOR.
         TEMPOH                           :   1 HARI
         MASA                                :    8.30 PAGI    -   5.00 PTG
         BAYARAN                        :   RM450.00
         MAKAN DISEDIAKAN   :   MINUM PAGI/MAKAN TENGAHARI/MINUM PTG
         BAHAN                              :   DISEDIAKAN
         NOTA                                 :   DIBERI
         SIJIL                                   :   BERI

JADUAL KURSUS       :

-          PENGENALAN                      -   9.00    -  9.15 PAGI
-          ALAT DAN BAHAN              -   9.15    -  10.30 PAGI
-          REHAT/MINUM PAGI         -  10.30   -  11.00 PAGI
-          AMALI                                    -  11.00    -  12.30 PTG
-         MAKAN TENGAHARI          -  12.30    -  2.00 PTG
-         AMALI                                     -   2.00      -  4.30 PTG
-         PENYAMPAIAN SIJIL/PENUTUP
-         MINUM PETANG/BERSURAI.

PENDAFTARAN BOLEH DILAKUKAN DI EMAIL : SKILLPERABUT@GMAIL.COM ATAU WASAP KE 012-7869205. NYATAKAN NAMA, ALAMAT DAN  NO.HP.
CALON-CALON YANG BERJAYA AKAN DIHUBUNGI MELALUI HP DAN EMAIL.

Pihak kami hanya boleh mengambil 20 peserta sahaja dalam satu masa. Jika terdapat lebih calon yang mendaftar maka calon akan dicadangkan ke tarikh minggu yang seterusnya. Calon yang mendaftar dahulu akan diberi keutamaan.  Cepat jangan terlambat. Jangan membuat bayaran dahulu kerana cara membuat bayaran akan dimaklumkan melalui email/wasap. segala pertanyaan boleh hubungi hp diatas.  Sesiapa yang memerlukan penginapan boleh hubungi penganjur. tq

No comments:

Post a Comment