Sunday 2 November 2014

Peminat Blog Saya

Semalam saya ke rumah pelanggan bersama pekerja untuk memasang kabinet. Tiba-tiba datang seorang jiran taman itu datang dan melihat pekerja memasang kabinet disitu . Beliau bertanya kepada saya kilang di mana? Dan saya menjawab , di semerah Batu Pahat Johor. Kemudian beliau berkata lagi, saya selalu mengikuti blog seorang designer perabut di Semerah jugak. Saya tanya dia, apa nama blog tu ? Skillperabut.blogspot.com. Oh...ye ke? saya ingat saya nak jumpa dia nak designkan rumah saya. Encik kenal ke designer tu.  Sayalah orangnya. Ohhh....ye ke? Teruja sangat saya jumpa blogger terkenal tu dan dapat menempah kabinet dari tuan. Tak de lah terkenal cuma ramai yang mengikuti blog saya dan berhubung dengan saya. Cikgu buatlah kelab pengikut blog cikgu yang jadi peminat design cikgu macam saya ni. Pengunjung pun dah puluhan ribu.Saya cuma ketawa aje.. Dalam hati, aku ni blogger terkenal ke.... ha..ha.. mudah-mudah aku tidak dibuai mimpi. 

No comments:

Post a Comment