Sunday 7 July 2013

Selamat menyambut Bulan Ramadhan

Salam dan selamat sejahtera. 
Tinggal beberapa hari lagi kita akan menyambut hari yang penuh berkat .Sesungguhnya ramai daripada kalangan kita ternanti-nanti kedatangan bulan Ramadhan yang sudah tentunya akan mendatangkan kebaikan dan ganjaran dari Allah Subhanallahuwataala.
Saya memohon ribuan kemaafan dari rakan-rakan yang mengikuti blog saya. Saya rasa dah lama sangat blog saya tak di update. Sebenarnya saya agak kesibukan masa atas sebab-sebab tugas. Terima kasih kepada rakan-rakan yang setia dengan blog saya ini. Insaallah dalam sehari dua ini saya akan masukkan entri terbaru saya yang bertajuk  " Meja Kopi " . Entri ini adalah atas permintaan rakan-rakan pengikut blog skillperabot. Jangan lupa mengikuti entri saya yang akan datang . Terima kasih.

No comments:

Post a Comment