Monday 9 June 2014

Terima kasih Rakan-rakan.

Saya memang amat berterima kasih kepada rakan-rakan yang sudi mengunjungi blog saya , bukan saja bertanya , memberi dorongan, memberi cadangan, ingin mengikuti kursus dan  bagai-bagai lagi. Sesungguhnya dorongan yang rakan-rakan berikan amat-amat saya hargai. Kini pengunjung blog saya telah mencecah melebihi 36,000 orang dan satu yang saya tak jangka. Tuajuan saya pada asalnya hanya ingin memberi sedikit ilmu yang saya ada pada rakan-rakan bukan untuk mencari keuntungan. 

Setiap yang rakan-rakan tanya sedaya upaya saya akan jawab, meskipun kadang kala terlambat atas sebab-sebab kesuntukan masa. Yang penting saya dapat memberi sedikit kemahiran saya dan amat berbangga sekiranya tuan dapat membuat sendiri perabot dirumah . Jika sekiranya inginkan bantuan tuan boleh hubungi saya di skillperabut@gmail.com. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment